• اطلاعیه ها

    • Amir Sepahvand

      راه اندازی بخش دریافت انجمن   ۱۶/۰۱/۱۶

      در این بخش میتوانید پروژه ها ، نقشه ها ، مقاله ها و ... خود را ارسال نموده و به اشتراک بگذارید. نکته:برای ارسال فایل ابتدا باید عضو انجمن شوید. آموزش تصویری ارسال فایل در بخش دریافت بزودی در انجمن قرار داده خواهد شد. ورود به بخش دریافت (اینجا کلیک کنید)

تمامی فعالیت ها

این جریان به طور خودکار به روز می شود     

  1. امروز
  2. دیوارکوب

    ساخت ، اجرا و نصب سوله و اسکلت فلزی و انواع سازه های ساختمانی را از ما بخواهید. این شرکت با رزومه درخشان در ایران در خدمت شما می باشد.
  3. طراحی و دیزاین دکوراسیون برای پذیرش هتل

    ساخت ، اجرا و نصب سوله و اسکلت فلزی و انواع سازه های ساختمانی را از ما بخواهید. این شرکت با رزومه درخشان در ایران در خدمت شما می باشد.
  4. طراحی معماری

    ساخت ، اجرا و نصب سوله و اسکلت فلزی و انواع سازه های ساختمانی را از ما بخواهید. این شرکت با رزومه درخشان در ایران در خدمت شما می باشد.
  5. هفته گذشته
  6. جدیدا
  7. پوشش ضد حریق

    پوشش ضد حریق چیست؟ خیلی از آدم ها پوشش ضد حریق رو با سیستم های اعلان و اطفای حریق اشتباه می گیرند، اما این طور نیست. ساختمان پلاسکو رو یادتونه؟ طبق دستورالعمل ISO و BS476 فلز آهن در کمتر از 10 دقیقه بعد از آتش سوزی به دمای 500 درجه می رسد. این دما نقطه خمش فلز آهن می باشد و سازه 50 درصد مقاومت خود را از دست می دهد. این نوع پوشش با یک ضخامت خاصی بر روی فلز آهن پاشیده می شود و این کار باعث می شود که حرارت تا یک زمان معینی( معمولا بین 3 الی 4 ساعت ) به بافت فلز آهن نفوذ نکند. در مقاله تاریخچه پوشش ضد حریق این مطلب را بررسی نمودیم که اگر ساختمان پلاسکو مجهز به عایق ضد حریق می بود، زمان بسیار بیشتری مقاومت میکرد و به احتمال زیاد چنین اتفاق عظیمی رخ نمی داد. برای مطالعه دقیق تر و شناخت عمیق تر به مقاله پوشش ضد حریق مراجعه نمایید. انواع عایق ضد حریق: مواد پاششی معدنی (Spray Mortars) رنگ های منبسط شونده (Paint Intumescent) بورد ها و پنل های ضدحریق (Fire Protection Boards) پوشش های ضد حریق از چه مواد اولیه ای تشکیل شده اند؟ عموما مواد تشکیل دهنده این نوع پوشش شامل ورمیکولیت، پرلیت، گچ ساختمانی، مونتموریلونیت، میکا، کلسیم کربنات و سیمان پرتلند می باشد و همچنین افزودنی های این مواد شامل لاتکس(latex) و تیلوز(tylos) می باشد.
  8. آزمون نظام مهندسی 1398

    کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی بر روی سایت inbar قرار گرفت. شهر عمران سازه ارائه کننده سوالات نظام مهندسی سال های قبل همراه با حل تشریحی آن است. برای دانلود کارت ورود به جلسه اینجا کلیک کنید.
  9. آموزش سئو محتوای تولید شده توسط کاربر

    آموزش برندسازی درکسب و کار آنلاین بدون شک مدگرایی و آمیخته شدن آن با تکنولوژی امروزه عاملی است برای به وجود آمدن هر چه بیشتر کسب و کار و در نتیجه افزایش تعداد برندها . این برندها برای رسیدن به موفقیت باید مسیری را طی کنند که در آن برندشان رنگ و لعابی بیشتر بگیرد ، شناخته شود و باعث شود مشتریان از استفاده هر چه بیشتر از این برند خوشحال باشند و خود مشتریان عاملی برای گستردگی برند شوند و مشتریان خود آن را تبلیغ کنند . امروز اینجاییم تا این مسیر را به شما معرفی کنیم که نام آن برندسازی و یا برندینگ است. مرتبط بخوانید: مشاوره برندینگ با به وجود آمدن هر زمینه متفاوتی در جوامع امروزی افرادی نیز وارد این حوزه ها گردیده و آن دانش را فرا می گیرند و در قالب مشاور به ارائه خدمات مشاوره در آن زمینه می پردازند . امروزه داشتن برند و برندسازی طوری گسترده شده است که مشاوران موجود در بازار از تعداد خود برندها بیشتر اند . اما و برندسازی در تعریف یک جمله چیست ؟ ساده است . برند وسیله‌ای برای خدمات به جامعه است و برندسازی وسیله ای برای خدمات به آن برند تا به آن اعتبار ، شهرت و فروش بیشتر اعطا کند . اما تمام کسانی که در زمینه برند و برندسازی مشغول به فعالیت و ارائه خدمات می باشند برای ایجاد و ساخت یک برند و در اصطلاح برندسازی هشت مورد را می بایست رعایت و اجرا نمایند . بدون شک برند و برندسازی دو کلمه جدایی ناپذیر از یکدیگر می باشند و هرگز بدون وجود دیگری معنا و مفهومی برای گزینه ی دیگر وجود نخواهد داشت ۸ مورد ذکر شده در بالا برای برند و برندسازی عبارتند از : 1- تبلیغات : ( شامل تمام رسانه هایی است که معرف شما به مردم هستند و قویترین پل ارتباطی شما و مشتریتان است . ) 2 – روابط عمومی : ( شامل مجموعه برخورد های شما و مشتریتان است که آیا او را به شیوه ای درست حفظ می کنید یا نوع ارتباطتان او را از مجموعه می راند . ) 3– پیشروی در فروش : ( قانع نباشید و با برنامه ریزی مجدد یک برنامه برندسازی فروش خود را از سر بگیرید و رکورد خود را دائما بزنید . ) 4 – بازاریابی : ( در بازار کار خود جست و جو کنید ! شیوه های نوین برندینگ را پیدا کنید و با کمی تعقل و تفکر آن را در مجموعه خود راه اندازی کنید . از دیگر خوبی های بازار یابی برندسازی مشارکتی است که در پایین تر آن را بررسی می کنیم . ) 5 – فروش شخصی : ( این دستور تعاریف متفاوتی دارد اما مرجع آن را به این صورت بیان می کنیم که شما با داشتن چند آشنا و معرفی خود به آن ها نیز می توانید جذب مشتری کنید پس جذب مشتری حتما نباید بر اساس الگوریتمی ثابت صورت گیرد . خلاصه مطلب که کمی هم تقلب بد نیست . ) 6 – بسته بندی ( شما با داشتن سفارش از سمت مشتریانتان می توانید در خانه آن ها جاری شوید اما همه این ها بر می گردد به نوع ورود شما که یا بلافاصله بعد از ورود خارج می شوید ( مشمع ) یا با بسته بندی لوکس وارد می شوید که حداقل در همان روز بتوانید قسمتی از افکار مشتریتان را به خود اختصاص دهید . پس بسته بندی را فراموش نکنید که بدون شک سهم بخصوصی در برندسازی شما دارد .)
  10. آموزش سئو محتوای تولید شده توسط کاربر

    آموزش برندسازی درکسب و کار آنلاین بدون شک مدگرایی و آمیخته شدن آن با تکنولوژی امروزه عاملی است برای به وجود آمدن هر چه بیشتر کسب و کار و در نتیجه افزایش تعداد برندها . این برندها برای رسیدن به موفقیت باید مسیری را طی کنند که در آن برندشان رنگ و لعابی بیشتر بگیرد ، شناخته شود و باعث شود مشتریان از استفاده هر چه بیشتر از این برند خوشحال باشند و خود مشتریان عاملی برای گستردگی برند شوند و مشتریان خود آن را تبلیغ کنند . امروز اینجاییم تا این مسیر را به شما معرفی کنیم که نام آن برندسازی و یا برندینگ است. مرتبط بخوانید: مشاوره برندینگ با به وجود آمدن هر زمینه متفاوتی در جوامع امروزی افرادی نیز وارد این حوزه ها گردیده و آن دانش را فرا می گیرند و در قالب مشاور به ارائه خدمات مشاوره در آن زمینه می پردازند . امروزه داشتن برند و برندسازی طوری گسترده شده است که مشاوران موجود در بازار از تعداد خود برندها بیشتر اند . اما و برندسازی در تعریف یک جمله چیست ؟ ساده است . برند وسیله‌ای برای خدمات به جامعه است و برندسازی وسیله ای برای خدمات به آن برند تا به آن اعتبار ، شهرت و فروش بیشتر اعطا کند . اما تمام کسانی که در زمینه برند و برندسازی مشغول به فعالیت و ارائه خدمات می باشند برای ایجاد و ساخت یک برند و در اصطلاح برندسازی هشت مورد را می بایست رعایت و اجرا نمایند . بدون شک برند و برندسازی دو کلمه جدایی ناپذیر از یکدیگر می باشند و هرگز بدون وجود دیگری معنا و مفهومی برای گزینه ی دیگر وجود نخواهد داشت ۸ مورد ذکر شده در بالا برای برند و برندسازی عبارتند از : 1- تبلیغات : ( شامل تمام رسانه هایی است که معرف شما به مردم هستند و قویترین پل ارتباطی شما و مشتریتان است . ) 2 – روابط عمومی : ( شامل مجموعه برخورد های شما و مشتریتان است که آیا او را به شیوه ای درست حفظ می کنید یا نوع ارتباطتان او را از مجموعه می راند . ) 3– پیشروی در فروش : ( قانع نباشید و با برنامه ریزی مجدد یک برنامه برندسازی فروش خود را از سر بگیرید و رکورد خود را دائما بزنید . ) 4 – بازاریابی : ( در بازار کار خود جست و جو کنید ! شیوه های نوین برندینگ را پیدا کنید و با کمی تعقل و تفکر آن را در مجموعه خود راه اندازی کنید . از دیگر خوبی های بازار یابی برندسازی مشارکتی است که در پایین تر آن را بررسی می کنیم . ) 5 – فروش شخصی : ( این دستور تعاریف متفاوتی دارد اما مرجع آن را به این صورت بیان می کنیم که شما با داشتن چند آشنا و معرفی خود به آن ها نیز می توانید جذب مشتری کنید پس جذب مشتری حتما نباید بر اساس الگوریتمی ثابت صورت گیرد . خلاصه مطلب که کمی هم تقلب بد نیست . ) 6 – بسته بندی ( شما با داشتن سفارش از سمت مشتریانتان می توانید در خانه آن ها جاری شوید اما همه این ها بر می گردد به نوع ورود شما که یا بلافاصله بعد از ورود خارج می شوید ( مشمع ) یا با بسته بندی لوکس وارد می شوید که حداقل در همان روز بتوانید قسمتی از افکار مشتریتان را به خود اختصاص دهید . پس بسته بندی را فراموش نکنید که بدون شک سهم بخصوصی در برندسازی شما دارد .)
  11. دیوارکوب

    خصوصیات کلی دیوارکوب ها به دلیل استفاده بیش از حد دیوارکوب ها در ساختمان سازی و به خصوص دارا بودن قابلیت ها و خصوصیاتی از جمله تنوع در طرح و رنگ، ضد آب بودن و قابلیت شستشو، عایق صدا و حرارت، وزن سبک، نصب سریع و دارا بودن قابلیت فرم دهی آن این محصول در مکان هایی همچون مراکز اداری و تجاری، رستوران ها، سالن های نمایش و فروشگاه ها و منازل بیش از پیش دیده می شود. این محصولات به علت تنوع، زیبایی و کیفیت بالای آن منحصر به فرد بوده و طول عمر بالایی نیز دارند، به همین جهت باعث حذف بسیاری از هزینه های اضافی مانند رنگ آمیزی سالیانه ساختمان می باشد. دیوارپوش ها عایق حرارتی و برودتی بوده و می تواند نقش بسزایی در جلوگیری از هدر رفتن انرژی و هزینه داشته باشد. نصب دیوارکوب بسیار سریع می باشد به طوری که می توان ۱۰۰ متر مربع دیوار پوش را در ۱ روز نصب کرد. زیرسازی دیوارپوش ها نقش مهمی در نصب آنها دارد . در صورتی که دیوار صاف بوده و گچی باشد نیاز به زیرسازی نیست ولی اگر دیوار سیمانی یا کاشی باشد حتما باید زیرسازی انجام شود. انواع دیوارکوب چوبی و دیوارپوش انواع دیوارکوب (دیوارپوش) را می توان به سه دسته عمده تقسیم بندی کرد که عبارتند از: دیوارکوب PVC با شبکه تو خالی داخلی: این نوع دیوارپوش ها دارای قابلیت و خصوصیاتی همچون دوام و کیفیت بالا، مقاوم در برابر آب و پوسیدگی می باشد.این دیوارکوب دارای دو نوع طرح می باشد که شامل طرح چاپی و طرح روکش داراست که طرح های روکش دار دارای مقاومت و پایداری بالاتری هستند. دیوارکوب PVC فومیزه یا توپر (پلی استایرن توپر): در این نمونه دیوار پوش ها ، خصوصیاتی همچون چگالی کم، وزن سبک، قابلیت حمل، استحکام بالا، خمش پذیری و مقاومت در برابر ساییدگی و اشعه و… را داراست که باعث شده جایگزین خوب و مناسبی به جای چوب و سنگ نما ها در صنعت قرار گیرند که همانند چوب قابلیت برش دهی به قطعات دلخواه را داشته و برای نصب آن می توان از میخ یا پیچ استفاده نمود. دیوارکوب تمام چوب MDF (دیوار پوش ام دی اف): این نوع دیوارکوب ها دارای مقاومت پذیری بالایی در برابر ضربه و ساییدگی ها می باشد. جنس پایه در این دیوار پوش ها از ام دی اف ساخته شده است.
  12. در این مقاله از سری مقالات طراحی دکوراسیون هتل، قصد داریم تا به موضوع بسیار مهم دکوراسیون پذیرش هتل بپردازیم و تمامی نکات مهم آن را برای شما بازگو کنیم. نکاتی که در ادامه گفته میشود برای طراحانی که قصد طراحی دکوراسیون داخلی این قسمت از هتل را دارند و علاوه بر آن هتلداران، بسیار حائز اهمیت و مهم است. نکات مهم دکوراسیون پذیرش هتل شاید بهتر باشد تا در ابتدا به چند نکته بدیهی و ساده اشاره کنیم و پس از آن نکات حرفه ای را در قالب سر تیتر ها برای شما عنوان کنیم. از ابتدایی ترین نکات، وجود روشنایی و نور کافی در قسمت پذیرش هتل است. بهتر است تا جای ممکن این قسمت را با نور کافی طراحی کنید تا به مخاطب در دیدار اول خود تصور وهم انگیز و خسته کننده از هتل شما دست ندهد. پس از آن نیز باید فضای کافی را پذیرش هتل خود در نظر بگیرید. مطمئنا هر هتل در زمانی از سال، مخاطبان و مشتریان زیادی را به خود جذب میکند. این قسمت را به صورتی طراحی کنید که در زمان شلوغی، باعث ایجاد یک ذهنیت بد در مخاطبان داخل و خارج از هتل نشود. به عنوان آخرین نکته ساده و بدیهی نیز باید به تمیز بودن پذیرش هتل اشاره کرد. شاید این موضوع در نگاه اول به دکوراسیون و طراحی داخلی مرتبط نباشد اما باید دقت داشت که اغلب اوقات، پذیرش هتل در مقابل “در” قرار دارد و باید به صورتی طراحی شود که دائما مستعد دریافت گرد و خاک و آلودگی از بیرون نباشد. ۱_ شخصیت مخاطب خود را تعریف کنید قرار نیست هتل شما در پایین شهر، دارای یک دکوراسیون پذیرش چند ده میلیونی باشد. احتمالا اغلب افرادی که برای استقرار در هتل به پایین شهر مراجعه میکنند، قصد اقامت در یک هتل ارزانقیمت را دارند و شاید این نوع دکوراسیون باعث گمراهی آنان شود. پس در ابتدا شخصیت مخاطب خود را تعریف کنید و او را از نظر وسع مالی بررسی کنید. سپس نسبت به این شخصیت اقدام به طراحی دکوراسیون پذیرش هتل و تمامی هتل خود کنید. ۲_ هماهنگی را حفظ کنید شاید دکوراسیون پذیرش مدرن، برای یک هتل با نما و دکوراسیون سنتی مناسب نباشد. پس بهتر است تا جای ممکن هماهنگی را حفظ کنید و نمایی را در پذیرش هتل به نمایش بگذارید که در دیگر قسمت ها نیز مورد انتظار است. ۳_ از اهمیت در ورودی غافل نشوید راه ورود به پیشخوان هتل، درِ ورودی است. باید به کیفیت این قسمت در جهت استفاده مخاطبان اهمیت دهید. در ابتدا به درب ورودی توجه کنید. درب های کشویی و یا چرخنده بهترین انتخاب هستند. اغلب مسافران همراه با چمدان های چرخ‌دار وارد این بخش میشوند پس کف آن باید به صورتی طراحی شود که چرخ های چمدان بر روی آن به راحتی حرکت کنند. علاوه بر این وجود یک فرش قرمز و دیگر تزئینات میتواند به زیبایی این قسمت بیافزاید. در نهایت باید به محافظت از آب و هوای ورودی هتل نسبت به بیرون آن توجه کنید و دقت داشته باشید که هوای گرم، سرد و گرد و خاک به آن وارد نشود. ادامه مطلب
  13. طراحی معماری

    دکوراسیون فروشگاه کفش بچه گانه برای طراحی دکور فروشگاه کفش بچه گانه باید به دو مورد دقت کنید: خلاقیت شادابی محیط دیگر مانند گذشته قرار نیست که والدین برای کودکان خود خرید کنند! بلکه مخاطب نهایی شما همان کودکان هستند و آنها باید نظر آخر در مورد خرید البسه و کفش را بدهند. پس تا جای ممکن فروشگاه و دکور خود را برای آنها بهینه کنید. در برخی از فروشگاه های کفش بچه گانه اروپایی، در نگاه اول تصور میکنیم که در حال مشاهده یک فروشگاه اسباب بازی هستیم. این موضوع در تصویر زیر به خوبی مشهود است. در چنین محیط هایی مقاومت خرید از سمت خانواده و مقاومت انتخاب از سمت کودک کاهش پیدا میکند. وجود رنگ های جذاب در دکوراسیون فروشگاه باعث تمایز شما در بین تمامی رقبا میشود و در نهایت به فروش و سود بیشتر ختم خواهد شد. برای سفارش دکور، بهتر است تا سن مخاطبان خود را نظر بگیرید و با توجه به میانگین قد آنها، دکور را به صورتی بسازید که بتوانند بدون زحمت و دردسر به تمامی محصولات و کفش های دسترسی داشته باشند. در نهایت باید این نکته را گوشزد کنیم که وجود تنوع جنس بالا، الزاما باعث افزایش خرید مشتریان نمیشود و گاها در بعضی از حوزه های فروشگاهی به خوبی شاهد این موضوع هستیم که کاهش تعداد اجناس از نظر اختلاف و تنوع، با رشد چشمگیر فروش همراه بوده است. پس به جای تمرکز بر روی دکور های جادار، میتوانید تمرکز خود را بر روی طراحی دکور خلاقانه معطوف کنید. منبع تهران دیزاین سنتر
  14. طراحی معماری

    با رشد فزاینده پروژه های معماری و همینطور پیشرفت های سریع تکنولوژی ، دانش و هنر معماری دارای زیر شاخه های تخصصی متعدد شده است. یکی از آن زیر شاخه ها که یکایک ما در زندگی روزمره خود چه در فضای خانه و یا در فضای کار با آنها همراه هستیم فضاهای داخلی میباشد. گروه معماری آرکا به موضوع طراحی داخلی به عنوان رشته ای تخصصی درون مجموعه خود می نگرد . رشته ای که ضمن پیروی از خطوط و ایده های معماری استانداردها و ضوابط مربوط به خود را نیز رعایت کند. ساخت دقیق همراه با ظرافتهای معمارانه همواره از دغدغه های ما در گروه معماری آرکا بوده است . ” گروه معماری آرکا “ از بدو آغاز فعالیت های خود ، مسئولیت اجرایی تعداد قابل توجهی از پروژه ها را عهده دار شده است و اکنون با پشتوانه این تجارب و با نگرشی علمی و مهندسی به فرآیند ساخت و تحویل این واحد در بخش های مختلف به فعالیت خود ادامه میدهد. اساس فعالیت در این واحد مدیریت کیفیت و زمان از طریق به کارگیری نیروهای متخصص ، تجهیزات پیشرفته و مصالح مناسب با پروژه است. وب سایت ما جهت مشاهده نمونه کارها http://archaco.com
  15. دکوراسیون داخلی خانه های کوچک

    استفاده از دستگاه پانچ cnc و برش لیزری برای ایجاد نقوش بسیار زیبا روی دربها، کابینت ها، ساخت پارتیشن ها و بسیاری وسایل دیگر برای جذاب تر کردن منزل شما
  16. سبک های جذاب دکوراسیون داخلی هتل

    اهمیت طراحی داخلی، امروزه در همه محیط ها افزایش یافته است. بدون شک یکی از این مکان ها هتل ها هستند. در طراحی دکوراسیون داخلی هتل ، مهم ترین موضوع، بحث سلیقه مخاطب است. این یعنی اینکه اگر صرفا به نظر خودمان یک هتل مخاطب پسند و زیبا داریم کافی نیست. بلکه باید دکوراسیون داخلی آن نسبت به نظر طراحان داخلی متخصص انجام شود تا بتوان مطمئن بود که طراحی هتل ما دقیقا همان چیزی است که مشتریان ما آن را میپسندند. این طراحان با توجه به سلیقه اکثریت مخاطبان میتوانند در نهایت جذابیت، دکوراسیون داخلی هتلی را طراحی کنند. نکاتی که در ادامه مطالعه میکنید از زبان یک طراح دکوراسیون حرفه ای است. اهمیت طراحی دکوراسیون داخلی لابی هتل لابی هتل اولین برخورد مخاطب با شماست. از همین رو شما باید تمامی توان خود را، برای افزایش میل مخاطب به استفاده از خدمات شما، در همین برخورد به کار بگیرید. میتوانید از تصاویر مربوط به طراحی لابی هتل که در این مقاله موجود است ایده بگیرید اما مطمئنا صرفا کپی کردن ایده ها به صورت کاملا تکراری، به شما کمکی نمیکند. بلکه شما باید به خوبی بتوانید از خلاقیت خود یا طراحانتان در طراحی لابی هتل کمک بگیرید. اولین عنصری که میتواند ظاهری شیک به این قسمت از هتل بدهد، صندلی ها و مبلمان است. فرقی نمیکند که هتل شما قرار است یک هتل ۵ ستاره باشد یا یک هتل تک ستاره، شما باید بهترین نمونه های موجود را ببینید و از آنها برای طراحی لابی هتل ایده بگیرید. در لابی یک هتل ۵ ستاره حداقل ۳ مدل مختلف مبلمان و صندلی وجود دارد؛ مبلمان راحتی برای استراحت، مبلمان سلطنتی برای قرار های کاری و مبلمان ساده برای انتظار. نورپردازی هتل وجود نور کافی صرفا در طراحی دکوراسیون داخلی هتل ها مورد توجه نیست. بلکه نور در تمامی زوایای یک طراحی داخلی هتلی نقش بسزایی دارد. از نور کافی در لابی هتل، راه پله ها و اتاق های آن استفاده کنید. بدون شک با استفاده از طراحی داخلی همراه با نور کافی که بتواند باعث افزایش روحیه مخاطبان شما شود، میتوان چندین برابر هزینه های صرف شده را به حساب های هتل بازگرداند. یک لوستر بزرگ در لابی هتل شما میتواند در نگاه اول، باعث جذب مخاطب و تبدیل آن به مشتری شود. پس به هیچ عنوان از اهمیت نور پردازی در طراحی داخلی هتل خود غافل نشوید. طراحی، هنر به کار گیری رنگ هاست تفاوت یک طراح داخلی حرفه ای با یک طراح تازه کار، تنها در انتخاب و چگونگی چینش اجسام نیست. بلکه یک طراح خلاق میتواند با دست خالی و صرفا استفاده از رنگ ها، یک فضای رویایی را خلق کند. از اهمیت رنگ، نقش و نقاشی در طراحی داخلی هتل غافل نشوید. یک رنگ آمیزی زیبا به همراه نور پردازی مناسب میتواند صحنه ای را خلق کند که مخاطبان برای گذراندن زمان فراغت خود در آن لحظه شماری کنند. در رنگ آمیزی و نقش بندی دیوار ها و ستون های هتل دقت لازم را به کار بگیرید تا باعث ساختار شکنی نشوید. شاید وجود لوستر های نوین و جدید در کنار رنگ های سنتی و جلوه های باستانی چهره خوبی به فضای هتل شما ندهد. البته گاها ممکن است یک تضاد اینچنینی باعث ایجاد صحنه ای جذاب و خلاقانه شود. منبع: تهران دیزاین سنتر
  17. دکوراسیون داخلی خانه های کوچک

    بدون شک اتاق کودک یکی از مکان هایی است که توجه به استانداردهای آن برای پدر و مادر بسیار اهمیت دارد. زمانی که تصمیم می گیرید که رنگ اتاق کودک را تغییر دهید، مبلمان جدید تهیه کنید و اقدام به بازسازی اتاق کودک نمایید، یکی از نکاتی که باید به آن توجه کرد این است که محصولاتی که در بازسازی اتاق خواب کودک استفاده می شود با محیط زیست سازگار باشد به گونه ای که نه به سلامتی کودک آسیب برساند و نه به محیط زیست. استفاده از محصولات طبیعی و به اصطلاح سبز در معماری اتاق کودک علاوه بر اینکه خواب شب کودک شما را بهبود می بخشند، بر محیط خانه نیز اثرگذار هستند. در زیر راه حل هایی برای بازسازی اتاق کودک با محصولات طبیعی و ایمن ارایه کرده ایم: ۱) استفاده از چوب طبیعی در اتاق خواب کودک: چوب یکی از محصولاتی است که در وسایل و اتاق کودک می توان از آن استفاده کرد. اما باید توجه داشت که کودک بسیاری از وسایل را در دهانش می گذارد بنابراین ترمیم روکش آنها در فرآیند طراحی یا بازسازی اتاق کودک ضروری است. می توان از روغن های خوراکی مخصوص چوب که در کارگاه های چوب بری به کار گرفته می شود، استفاده کرد. برای رنگ آمیزی مبلمان اتاق کودک از محصولاتی استفاده کنید که از روغن دانه کتان تهیه شده اند و غیر سمی هستند و هضم آن براحتی انجام می شود. بسیاری از تولید کنندگان محصولات سازگار با طبیعت، از روغن درخت تانگ و یا موم عسل برای محصولات چوبی استفاده می کنند. این مواد نیز برای روکش چوب و محافظت از آن بسیار مناسب است. ۲) کف سازی اتاق خواب کودک اگر قصد دارید از موکت و یا فرش برای کف استفاده کنید به نکات زیر توجه کنید: از نصاب موکت بپرسید به چه روشی موکت را نصب می کند. مواد چسبنده می تواند سمی باشد و به کسانی که آلرژی دارند آسیب برساند. بسیاری از نصاب ها از میخ های مخصوص به جای چسب برای اتصال موکت اتاق خواب استفاده می کنند. سعی کنید موکت یا فرشی را برای اتاق کودک انتخاب کنید که از الیاف طبیعی تهیه شده اند. فرش های پشمی و یا پنبه ای که با جوت یا کنف پشت دوزی شده اند جایگزین مناسبی برای موکت های تهیه شده از الیاف مصنوعی هستند. منبع: تهران دیزاین سنتر
  18. مقایسه اسکلت فلزی با بتنی

    اسکلت فلزی یا بتنی؟ ضعف در دمای زیاد: مقاومت ساختمان فلزی با افزایش دما پایین می آید. چنانچه دمای سازه فلزی به حدود 600 درجه سانتی گراد برسد، تعادل ساختمان به مخاطره می افتد. خوردگی فلز در مقابل عوامل بیرونی: قطعات مصرفی در مقابل عوامل جوی خورده شده و از ابعاد آن کم می گردد. همچنین هزینه نگهداری و محافظت آن افزایش پیدا میکند . تمایل قطعات فشاری به کمانش: یکی از نقاط ضعف بزرگ فلز نسبت به اسکلت بتنی این است که به علت ابعاد کوچک استفاده از فلز معمولا تمایل به کمانش ایجاد میشود. جوش نامناسب : به علت مهارت نداشتن مهندسان جوشکار و یا استفاده از ابزار های قدیمی و منسوخ و بالا بودن هزینه آزمایشات جوش معمولا اتصال سازه فلزی با جوش یک نقطه ضعف محسوب می گردد. هزینه بالای ابتدای کار : یکی دیگر از نقاط ضعف استفاده از سازه فلزی پرداخت هزینه بسیار زیاد در ابتدا و پیش از شروع به کار می باشد برای خرید آهن . اسکلت فلزی پیچ و مهره مقایسه اسکلت فلزی جوشی و اسکلت فلزی پیچ و مهره تفاوت سازه فلزی جوشی با اسکلت فلزی پیچ و مهره در این است که در اسکلت های جوشی تمامی عملیات ساخت سازه فلزی در کارگاه انجام می شود منتها در اسکلت پیچ و مهره ساخت ستون ها، تیر ها، بادبند ها، پروفیل های مرکب و... در کارخانه انجام میگردد. زمانیکه که سازه فلزی در کارخانه تحت نظر متخصصین ساخته و بازرسی کنترل کیفیت می شود در نتیجه جوش با کیفیت تر و مقاومت بالاتری حاصل می گردد. ولی در محل کارگاه تنها قطعات با پیچ و مهره به هم بسته می شوند. در ساختمانهای سازه فلزی اتصال قطعات به همدیگر توسط جوش و پرچ و یا پیچ صورت میگیرد. در ایران استفاده از جوش در سازه فلزی رایج می باشد. در زمان زلزله نورث ریچ در سال 1994 به علت ترک و شکست در محل اتصال جوش پایه این باور به وجود آمد که اسکلت فلزی پیچ و مهره در زمان زلزله مقاومت بیشتری از خود نشان میدهد نسبت به ساختمان اسکلت فلزی جوشی. همچنان تحقیقات در مورد این مساله ادامه پیدا کرده است. شبنابراین استفاده از سازه فلزی جوشی بیشتر در سازه های کم اهمیت تر استفاده می شود. طی گزارشات بسیاری عملکرد نامناسب استفاده از جوش در سازه فلزی جوشی ارائه شد که این امر موجب پی بردن به مساله کیفیت بالا و مناسب سازه های فلزی پیچ و مهره ای شد. غالبا در اتصالات بسیار حساس مانند جوش شیاری نفوذی، یا اتصال تیر به ستون از پیچ و مهره استفاده گردد که این امر موجب بالا رفتن کیفیت ساخت و تسریع در اجرای کار می گردد. مقایسه اسکلت فلزی جوشی با اسکلت فلزی پیچ و مهره کیفیت در ساخت: نسبت کیفیت اسکلت فلزی پیچ و مهره ای قابل مقایسه با سازه های اسکلت فلزی با اتصالات جوشی كه در محل نصب سازه ساخته می شوند نیست. ایمنی و پایداری سازه: اسکلت فلزی پیچ و مهره ای به دلیل کیفیت بهتر در ساخت مقاومت بیشتری در برابر زلزله و و دیگر بلایای طبیعی دارند . مقاومت در آتش سوزی (اتصالات): اسکلت فلزی با اتصالات جوش نسبت به اسکلت فلزی پیچ و مهره در زمان آتش سوزی در دمای بالای مقاومت بسیار کمتری از خود نشان می دهد. خوردگی کمتر: در سازه هایي با اسکلت فلزی پيچ و مهره اي پیش از رنگ آميزي، اسکلت مورد نظر زنگ زدايی می شود كه در سازه های جوشی اين عمليات معمولا انجام می گردد . به دلیل امکان پرتابل بودن این نوع سازه ها، امکان باز کردن و نصب آن در مناطق زلزله خیر و سیل زده وجود دارد. سرعت در اجرا و ساخت: سرعت اجرا و زمان ساخت پروژهایی با بدنه اسکلت فلزی پیچ و مهره ای نسبت به اسکلت فلزی جوشی نسبتا کمتر می باشد . پرت مصالح: پرت مصالح در اسکلت فلزی پیچ و مهره کمتر است. هزینه کمتر: میتوان با کم کردن ضخامت وابعاد قطعات و استفاده از اتصالات خرپایی بیشتر، هزینه ها را نسبت به ساختمانی که با سازه های اسکلت فلزی جوشی ساخته میشوند کاهش داد. فراگیر بودن: معمولا در کشورهای خارجی تمام سازه ها، پیچ ومهره ای هستند. فقط در ساختمان های کم اهمیت از نوع اسکلت فلزی جوشی استفاده می گردد. بهترین مزیت جوش نسبت به اتصال پیچ و مهره ای طراحی با مفاهیم ساده برای اتصال میباشد. اسکلت فلزی پیچ و مهره ای انواع اتصال های پیچی اسکلت فلزی پیچ و مهره ای : به طور کلی دو عملکرد در اتصالات پیچی می توان متصور شد که عبارتند از: اتصال اتکایی: در زمان اتصال اتکایی پیچ در داخل سوراخ صفحه قرار گرفته می شود و بدین ترتیب مهره را می بندیم. وقتی به پیچ بار خارجی واردمی گردد، قطعات لغزش پیدا کرده که به این علت نیرویی به لبه ها وارد می شود که باعث برش در پیچ خواهد شد. این نوع اتصال در طرح سازه های لرزه ای مورد استفاده قرار نمیگیرد. در این نوع اتصال فقط عملیات سفت کردن پیچ صورت می گیرد. اتصال اصطکاکی: در این نوع زمانی که پیچ درون سوراخ صفحه اتصال قرار میگیرد، از واشر نیز استفاده میگردد. واشر مورد استفاده نباید واشر فنری باشد. این نوع اتصال در طراحی لرزه ای بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. در اتصال اصطکاکی علاوه بر سفت کردن پیچ، باید به مقداری که در طراحی مشخص شده است، نیروی پیش تنیدگی نیز در پیچ ایجاد شود. ابزار مناسب برای بستن پیچ و مهره ها آچار ترک متر می باشد.
  19. آموزش سئو محتوای تولید شده توسط کاربر

    بسیار عالی اگر ما برای هر مقاله کلمات کلیدی زیادی نوشته باشیم ایا برای تصحیح بخش کلماتکلیدی آن مقاله ونوشتن فقط یک کلمه کلیدی، کار مثبتی در سئو آن مقاله انجام داده ایم یا تاثیری دیگر ندارد؟
  20. آجر سفال یکی از مهم ترین مصالح ساختمانی جهت ساختمان استفاده می شود.و بیشترین کاربرد این آجر جهت دیوار چینی داخلی و خارجی می باشد. با توجه به ضخامت و عایق سازی دیوار از انواع مختلف آجر سفال استفاده می گردد. آجر سفال با خاک رس تهیه می گردد و با توجه به اینکه اصفهان یکی از مرغوب ترین خاک رس ها را در اختیار دارد، آجر سفال اصفهان ، یکی از محبوب ترین آجر سفال در کل ایران و حتی کشورهای حوزه خلیج فارس می باشد. روش تهیه آجر سفال آجر سفال در گذشته با استفاده از روش سنتی تولید می گردیده است. خاک را ابتدا الک کرده و سپس آب به آن اضافه می کردنند، تا گل مرغوبی تولید شود ، سپس با استفاده از قالب های ، آجر را قالب گیری نموده و داخلی کوره های قدیمی قرار میدادند تا پخته شوند و بعد از پخت در کوره را باز کرده ، تا آجر سفال سرد شود و قابل بارگیری گردد. ولی هم اکنون کوره های کوره های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک وجود دارند ، که هم بر روی کیفیت آجر سفال و همچنین سرعت تولید اثر بسزایی داشته اند.تمامی مراحل در این کوره به صورت اتواماتیک و مکانیزه انجام می گردد. خمیر بعد از قالب گیری ، بر روی ریل هایی قرار گرفته و پخته می شود و در نهایت به صورت اتوماتیک از کوره خارجی می گردد. شهرهای دیگری نیز در ایران نیز آجرسفال تولید می کنند ولی اکثرا بعد از مدتی شوره میزنند.
  21. یک ساعت منو عضو کردید بعد حالا فایلیو که میخواستم دانلود کنم نیست:lol:

  22. نوار نقاله | تسمه نقاله

    نوار نقاله، تسمه نقاله و یا کانوایر همگی به یک معنا می باشند که با استفاده از رولیک و دیگر تجهیزات دستگاه ، جهت حرکت اقلام و موارد مورد نیاز ، در صنایع مختلف استفاده می گرد. نوار نقالهشامل مسیری مشخص و تعیین شده می باشد که جهت جابجایی بار از آن استفاده می گردد و مدام در مسیر مشخص و چرخه تکرار در حرکت می باشد. به صورت عمومی از دستگاه نوار نقاله و یا تسمه نقاله با عنوان نوار نقاله نام برده می شود اما در واقعیت این دو ماشین کاملا یکسان می باشند و تنها در ویژگی های کمی متفاوت هستند. جنس نوار نقاله و یا تسمه نقاله دستگاه نوار نقالهو یا تسمه نقالهاز قطعات مختلفی تشکیل شده که از مهم ترین قسمت های می توان به رولیک و تسمه نقاله و یا نوار نقاله و یا کانوایر نام برد. جنس تسمه نقالهبا توجه به موارد قابل حمل بر روی نوار نقاله، محیط استفاده و شرایط کاری بسیار متفاوت می باشد، در بعضی از مواقع در نوار نقاله از فلزات نیز استفاده می شود اما اغلب نوار نقاله ها از جنس لاستیک می باشند. انواع نوار نقاله | انواع تسمه نقاله از انواع نوار نقالهو تسمه نقاله می توان از نوار نقاله پی وی سی ، نوار نقاله لاستیکی، نوار نقاله برزنتی ، نوار نقاله v شکل و ... می توان نام برد. جهت استعلام قیمت و خرید انواع نوار نقاله، تسمه نقاله ، کانوایر ، رولیک با کارشناسان گروه بازرگانی نیک صدرا صنعت تماس حاصل فرمایید. نوار نقاله ، خرید نوار نقاله ، فروش نوار نقاله ، رولیک ، نوار نقاله دنا ، نوار نقاله سهند ، نوار نقاله کاله
  23. بلبرینگ | رولبرینگ

    مرکز تهیه و پخش انواع بلبرینگ ، رولبرینگ و یاتاقان نیک صدرا صنعت برترین وارد کننده انواع بلبرینگ ، رولبرینگ ، یاتاقان ، گریس صنعتی می باشد . این مرکز با منظور تامین و تهیه انواع بلبرینگ و رولبرینگ صنعتی با هدف همکاری با صنایع مختلف همکاری صمیمانه خود رو اعلام میدارد. بلبرینگ در ریشه کلمه ای است انگلیسی که از دو واژه Ball به معنی توپ و Bearing به معنی یاتاقان تشکیل شده و در کل به معنای یاتاقان توپی می باشد . یاتاقان ها شامل انواع مختلف بلبرینگ و رولبرینگ می باشند که هر کدام خود دارای انواع دیگری می باشند که در کاربرد های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرند. بیرینگ ها از خانواده یاتاقان ها می باشند و از پر کاربرد ترین ابزار ها در صنایع مختلف از جمله خودرو سازی ، صنایع فولاد ، انواع موتورها و صنایع پرکاربرد می باشند بلبرینگ ها دارای انواع مختلفی می باشند که هرکدام دارای کاربرد خاص می باشد به صورت کلی بلبرینگ ها می توانند انواع بارهای محوری و شعاعی را تحمل کنند. رولبرینگ ها به جای غلطک دارای استوانه هایی می باشند که در مواردی که احتمال خرد شدن گوی ها به دلیل فشار بیش از اندازه در بلبرینگ می باشد از انواع رولبرینگ استفاده می شود. همچنین می توانید جهت استعلام قیمت و خرید انواع بلبرینگ ، رولبرینگ ، یاتاقان و گریس صنعتی با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید. بلبرینگ ، رولبرینگ ، یاتاقان ، بیرینگ ، گریس صنعتی
  24. رشته کارشناسی ناپیوسته مهندسی اجرایی عمران

    سلام خسته نباشید من مقطع کاردانی رشته اجرای ساختمان های بتنی ام برای ثبت نام کنکور یه قسمتش هس کد رشته کاردانی و میخواد اما کد اجرای ساختمانای بتنی داخلش نیس و فقط کار های عمومی و ساختمان تمامی گرایشا و چند رشته دیگه که اصن به من مربوط نیس لطفا راهنماییم کنید
  25. اجرای ساختمان یوبوت

    به این سایت هم سر بزنید مقالات خوبی داره: http://www.abanpt.com/
  26. مشاوره‌ و ارائه طرح مقاوم سازی

    مشاوره‌ و ارائه طرح مقاوم سازی تکنوپل با داشتن سابقه‌ای طولانی و جلب همیشگی رضایت مشتریان علاوه بر فروش محصولات مقاوم‌سازی، در زمینه مشاوره‌ و ارائه طرح مقاوم سازی فعالیت گسترده‌ای دارد. هر سازه قدیمی و یا حتی تازه ساخت می‌تواند بنا به دلایلی چون اشتباهات طراحی ، مشکلات و معایب ساخت، تغییر کاربری ، اتمام زمان بهره‌برداری ، تغییرات مشخصات سازه‌ای و … نیازمند عملیات مقاوم‌سازی باشد. کارشناسان فنی و با تجربه تکنوپول در مشاوره‌های تلفنی با گرفتن اطلاعات در زمینه مشکلات انواع سازه‌ها اعم از سازه‌های بتونی و فلزی معمول، صنعت پل و تأسیسات زیربنایی، سازه‌های صنعتی، سازه‌های دریایی، نفت، گاز و پتروشیمی و صنایع آب و فاضلاب، صنایع و کارخانه‌های فولاد و سیمان، نیروگاه‌ها و تصفیه‌خانه‌های صنعتی، همواره پاسخگوی مشتریان می‌باشند. در ادامه با بررسی ویژگی‌ها و دریافت مشخصات فنی و بررسی دقیق بخش طراحی اولیه سازه کارشناسان به ارائه طرح مناسب جهت مقاوم‌سازی پرداخته و بهترین محصولات در این زمینه را معرفی می‌کنند.
  1. نمایش فعالیت های بیشتر