• اطلاعیه ها

    • Amir Sepahvand

      راه اندازی بخش دریافت انجمن   ۱۶/۰۱/۱۶

      در این بخش میتوانید پروژه ها ، نقشه ها ، مقاله ها و ... خود را ارسال نموده و به اشتراک بگذارید. نکته:برای ارسال فایل ابتدا باید عضو انجمن شوید. آموزش تصویری ارسال فایل در بخش دریافت بزودی در انجمن قرار داده خواهد شد. ورود به بخش دریافت (اینجا کلیک کنید)

boxell

عضو سایت
  • تعداد ارسال ها

    2
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

درباره boxell

  • درجه
    کاربر جدید

Profile Information

  • جنسیت
    وارد نشده
  • محل سکونت
    tehran
  • رشته تحصیلی
    bazargani
  1. آموزش سئو محتوای تولید شده توسط کاربر

    آموزش برندسازی درکسب و کار آنلاین بدون شک مدگرایی و آمیخته شدن آن با تکنولوژی امروزه عاملی است برای به وجود آمدن هر چه بیشتر کسب و کار و در نتیجه افزایش تعداد برندها . این برندها برای رسیدن به موفقیت باید مسیری را طی کنند که در آن برندشان رنگ و لعابی بیشتر بگیرد ، شناخته شود و باعث شود مشتریان از استفاده هر چه بیشتر از این برند خوشحال باشند و خود مشتریان عاملی برای گستردگی برند شوند و مشتریان خود آن را تبلیغ کنند . امروز اینجاییم تا این مسیر را به شما معرفی کنیم که نام آن برندسازی و یا برندینگ است. مرتبط بخوانید: مشاوره برندینگ با به وجود آمدن هر زمینه متفاوتی در جوامع امروزی افرادی نیز وارد این حوزه ها گردیده و آن دانش را فرا می گیرند و در قالب مشاور به ارائه خدمات مشاوره در آن زمینه می پردازند . امروزه داشتن برند و برندسازی طوری گسترده شده است که مشاوران موجود در بازار از تعداد خود برندها بیشتر اند . اما و برندسازی در تعریف یک جمله چیست ؟ ساده است . برند وسیله‌ای برای خدمات به جامعه است و برندسازی وسیله ای برای خدمات به آن برند تا به آن اعتبار ، شهرت و فروش بیشتر اعطا کند . اما تمام کسانی که در زمینه برند و برندسازی مشغول به فعالیت و ارائه خدمات می باشند برای ایجاد و ساخت یک برند و در اصطلاح برندسازی هشت مورد را می بایست رعایت و اجرا نمایند . بدون شک برند و برندسازی دو کلمه جدایی ناپذیر از یکدیگر می باشند و هرگز بدون وجود دیگری معنا و مفهومی برای گزینه ی دیگر وجود نخواهد داشت ۸ مورد ذکر شده در بالا برای برند و برندسازی عبارتند از : 1- تبلیغات : ( شامل تمام رسانه هایی است که معرف شما به مردم هستند و قویترین پل ارتباطی شما و مشتریتان است . ) 2 – روابط عمومی : ( شامل مجموعه برخورد های شما و مشتریتان است که آیا او را به شیوه ای درست حفظ می کنید یا نوع ارتباطتان او را از مجموعه می راند . ) 3– پیشروی در فروش : ( قانع نباشید و با برنامه ریزی مجدد یک برنامه برندسازی فروش خود را از سر بگیرید و رکورد خود را دائما بزنید . ) 4 – بازاریابی : ( در بازار کار خود جست و جو کنید ! شیوه های نوین برندینگ را پیدا کنید و با کمی تعقل و تفکر آن را در مجموعه خود راه اندازی کنید . از دیگر خوبی های بازار یابی برندسازی مشارکتی است که در پایین تر آن را بررسی می کنیم . ) 5 – فروش شخصی : ( این دستور تعاریف متفاوتی دارد اما مرجع آن را به این صورت بیان می کنیم که شما با داشتن چند آشنا و معرفی خود به آن ها نیز می توانید جذب مشتری کنید پس جذب مشتری حتما نباید بر اساس الگوریتمی ثابت صورت گیرد . خلاصه مطلب که کمی هم تقلب بد نیست . ) 6 – بسته بندی ( شما با داشتن سفارش از سمت مشتریانتان می توانید در خانه آن ها جاری شوید اما همه این ها بر می گردد به نوع ورود شما که یا بلافاصله بعد از ورود خارج می شوید ( مشمع ) یا با بسته بندی لوکس وارد می شوید که حداقل در همان روز بتوانید قسمتی از افکار مشتریتان را به خود اختصاص دهید . پس بسته بندی را فراموش نکنید که بدون شک سهم بخصوصی در برندسازی شما دارد .)
  2. آموزش سئو محتوای تولید شده توسط کاربر

    آموزش برندسازی درکسب و کار آنلاین بدون شک مدگرایی و آمیخته شدن آن با تکنولوژی امروزه عاملی است برای به وجود آمدن هر چه بیشتر کسب و کار و در نتیجه افزایش تعداد برندها . این برندها برای رسیدن به موفقیت باید مسیری را طی کنند که در آن برندشان رنگ و لعابی بیشتر بگیرد ، شناخته شود و باعث شود مشتریان از استفاده هر چه بیشتر از این برند خوشحال باشند و خود مشتریان عاملی برای گستردگی برند شوند و مشتریان خود آن را تبلیغ کنند . امروز اینجاییم تا این مسیر را به شما معرفی کنیم که نام آن برندسازی و یا برندینگ است. مرتبط بخوانید: مشاوره برندینگ با به وجود آمدن هر زمینه متفاوتی در جوامع امروزی افرادی نیز وارد این حوزه ها گردیده و آن دانش را فرا می گیرند و در قالب مشاور به ارائه خدمات مشاوره در آن زمینه می پردازند . امروزه داشتن برند و برندسازی طوری گسترده شده است که مشاوران موجود در بازار از تعداد خود برندها بیشتر اند . اما و برندسازی در تعریف یک جمله چیست ؟ ساده است . برند وسیله‌ای برای خدمات به جامعه است و برندسازی وسیله ای برای خدمات به آن برند تا به آن اعتبار ، شهرت و فروش بیشتر اعطا کند . اما تمام کسانی که در زمینه برند و برندسازی مشغول به فعالیت و ارائه خدمات می باشند برای ایجاد و ساخت یک برند و در اصطلاح برندسازی هشت مورد را می بایست رعایت و اجرا نمایند . بدون شک برند و برندسازی دو کلمه جدایی ناپذیر از یکدیگر می باشند و هرگز بدون وجود دیگری معنا و مفهومی برای گزینه ی دیگر وجود نخواهد داشت ۸ مورد ذکر شده در بالا برای برند و برندسازی عبارتند از : 1- تبلیغات : ( شامل تمام رسانه هایی است که معرف شما به مردم هستند و قویترین پل ارتباطی شما و مشتریتان است . ) 2 – روابط عمومی : ( شامل مجموعه برخورد های شما و مشتریتان است که آیا او را به شیوه ای درست حفظ می کنید یا نوع ارتباطتان او را از مجموعه می راند . ) 3– پیشروی در فروش : ( قانع نباشید و با برنامه ریزی مجدد یک برنامه برندسازی فروش خود را از سر بگیرید و رکورد خود را دائما بزنید . ) 4 – بازاریابی : ( در بازار کار خود جست و جو کنید ! شیوه های نوین برندینگ را پیدا کنید و با کمی تعقل و تفکر آن را در مجموعه خود راه اندازی کنید . از دیگر خوبی های بازار یابی برندسازی مشارکتی است که در پایین تر آن را بررسی می کنیم . ) 5 – فروش شخصی : ( این دستور تعاریف متفاوتی دارد اما مرجع آن را به این صورت بیان می کنیم که شما با داشتن چند آشنا و معرفی خود به آن ها نیز می توانید جذب مشتری کنید پس جذب مشتری حتما نباید بر اساس الگوریتمی ثابت صورت گیرد . خلاصه مطلب که کمی هم تقلب بد نیست . ) 6 – بسته بندی ( شما با داشتن سفارش از سمت مشتریانتان می توانید در خانه آن ها جاری شوید اما همه این ها بر می گردد به نوع ورود شما که یا بلافاصله بعد از ورود خارج می شوید ( مشمع ) یا با بسته بندی لوکس وارد می شوید که حداقل در همان روز بتوانید قسمتی از افکار مشتریتان را به خود اختصاص دهید . پس بسته بندی را فراموش نکنید که بدون شک سهم بخصوصی در برندسازی شما دارد .)